Tegu on aktiivse, seiklusjanulise ja rõõmsameelse inimesega. Ta on korraldanud heategevuslikke üritusi juba 10 aastat ning talle meeldib proovida erinevaid spordialasid.

Kui vähegi võimalik, siis mine ja naudi väljas liikumist nii palju kui võimalik ja märka meie vahelduvate aastaaegade ilu ja värve.

Tema korraldatud Spordinädala sündmuseks on esmaspäeval 28.09 Viimsi Spa spordiklubis toimuv zumba treening värskes õhus. Treening algab kell 18 ning on kõigile osalejatele tasuta. Registreerimine toimub spordiklubi vastuvõtunumbril 6061100.

Mariann Kilg
Erakogu

Mis on Sinu soovid eestimaalastele Spordinädala puhul?

See on suurepäraste võimalustega nädal, kus on võimalik proovida enda jaoks midagi seni tegemata jäänud uut ja põnevat või siis lihtsalt alustada spordi tegemisega. Enda sportlikuma elu algus!

Tants on minu teraapia! See on minu jooga ja meditatsioon

Sina ja zumba?

See imeline suhe algas 2009.aastal, kui õppisin ülikoolis. Olin spordiklubi Arctic Sport Club liige ja minu hea sõbranna Ethel Otsason oli sel ajal seal peatreener. Ühel päeval tuli mulle kiri, et olen registreeritud zumba instruktori koolitusele Belgias ja kaasas olid lennupiletid.
Ethel teadis, et just mina olen see, kes selle treeningu Eestisse peab tooma.
Nii ma olingi esimene zumba instruktor, kes jõudis Zumba Fitness treeningut esitleda Eesti spordiklubis. Tänase päevani armastan selle treeningu juhendamist.

Mariann Kilg
Erakogu

Tants on Sulle teraapia?

Tants on minu teraapia! See on minu jooga ja meditatsioon. Sel hetkel tunnen end vabana ja tugevana ning kõige rõõmsamana. On olnud olukordi, kui lähen saali kurva, vihase või isegi pisarais, aga saalist tund aega hiljem väljudes olen kui teine inimene. Suu on kõrvuni. Ei oskagi seda seletada, aga ma arvan, et see ongi see tunne, kui oled leidnud selle õige asja, mille tegemist naudid iga keharakuga.

Mariann Kilg
Erakogu

Kuidas algas Sinu liikumistee?

Kui olin 4-aastane, siis vanemad panid mu ETV laulustuudiosse laulma ja Palestra tantsurühma tantsima. Mind võeti aasta varem vastu, kuna see energia, mis minust väiksena välja paiskus, oli tohutu, seda lihtsalt oli vaja kuhugi investeerida. Mingil hetkel valisin peamiseks suunaks siiski tantsimise ega kahetse sellest mitte hetkegi. Palestraga oli meil väga palju esinemisi ja võistlusi, seega oli treeninguid suuremate sündmuste tulekul ka kaks korda päevas.
Lisaks teistele edukatele võistlustele õnnestus 2015 aastal võita Dance World Cupil neli kuldmedalit, kolm neist oli rühmaga tantsides erinevates kategooriates ja üks medal oli Modern-Jazz soolotantsus.

Proovi alati võimalikult teadlikult kuulata ja tunnetada oma keha ning vaimu, mida see sulle räägib.
Mariann Kilg
Erakogu

Tantsisid pikalt Palestras?

Tegelikult olen veel siiani Palestra ridades. Oleme mõelnud, et võiks teha veel ühe viimase tantsukontserdi, aga kahjuks on meid alles vaid kahel käel lugedes. Aga kes teab, ehk tuleb see kontsert kunagi veel ära.

Oled õppinud ka personaaltreeneriks?

Treeneri ametit pidades usun, et vajalik on mugavustsoonist väljatulek ja mulle meeldib oma silmaringi laiendada ja end pidevalt arendada. Lisaks rühmatreeningute juhendamisele olen õppinud ka personaaltreeneriks ning jooksutreeneriks ja praktiseerinud ka joogat. Ma usun, et mitmekülgsus loob kokku ühe hea terviku.

Mariann Kilg
Erakogu

Kuidas öelda „ei“ ning seada oma piire, et üle ei töötaks?

Jah, see on omaette kunst. Mõnel tuleb see loomulikult ja lihtsalt, mõnel teisel aga veidi raskemalt. Mina õppisin „ei“ ütlemist karmimal viisil. Oli aegu, kui tegin ainult treeneritööd, ei osanud ma keelduda treeningute juhendamisest. Sel hetkel oli nõudlus tänu zumbatreeningute populaarsusele niivõrd suur ja tahtsin kõigile vastu tulla ning head teha. Mulle meeldis seda rõõmu jagada, mis viis mind selleni, et keha hakkas ütlema - nüüd aitas! Läbipõlemisega kaasnesid terviseprobleemid. Siis tuli süda teha kõvaks ja hakata ütlema „ei“. See kandub üle ka päevatööle ja kõigele muule elus. Ei tasu ennast hingetuks töötada, oma asju tasub teha rahulikult ja eneseteadlikult. Võtta aega, et märgata muudki enda ümber, sest aega iseenesest juurde ei teki.

Mis on elus kõige olulisem?

Leida tasakaal. See kandub üle erinevatesse valdkondadesse: töö, suhted lähedaste, pere ja iseendaga. Osata olla hetkes õnnelik ja rahul. Ning usaldada elu.

Mariann Kilg
Erakogu
Uute elamuste kaudu ammutan juurde palju värsket energiat.

Kuidas püsida terve?

Kõigepealt ennast austades ja enda eest hoolitsedes. Sinna alla kuulub kindlasti ka liikumine, aga selliselt, et sa ei tee endale liiga. Ja siit siis üks tarkusetera – proovi alati võimalikult teadlikult kuulata ja tunnetada oma keha ning vaimu, mida see sulle räägib.

Kust ammutad energiat?

Tunnen, et suurim energiaallikas minu jaoks ongi tantsimine. Aga kindlasti ammutan energiat ka uusi asju kogedes ja proovides.
Mina olen see, kellele meeldib kiirus ja kõrgus. Olen suur motospordi fänn, seda tänu oma isale. Noorena olen olnud aastaid autorallil kohtunik ja nullauto, kes raja läbi sõidab. Lisaks olen langevarjuga hüpanud ja naudin tohutult lõbustusparkide atraktsioone. Kui midagi ekstreemsemat saab proovida, siis mind pikalt veenma ei pea. Uute elamuste kaudu ammutan juurde palju värsket energiat.

Mariann Kilg
Erakogu
Mõistlik ja tasakaalukas liikumine on tervist ja immuunsust tugevdav, kuidas see hoiab tugevana sinu keha vanemaks saades, vaimu erksamana.

Miks on liikumine niivõrd oluline?

Seostaksin seda ütlusega, et seisev vesi läheb kiiresti halvaks. Liikumisega on minu arvates sama lugu ning selle kasuteguritest on palju räägitud. Mõistlik ja tasakaalukas liikumine on tervist ja immuunsust tugevdav, kuidas see hoiab tugevana sinu keha vanemaks saades, vaimu erksamana. Aga minu silmis on üks oluline tegur see, et liikumise käigus endorfiini tootmine kehas toob rõõmu - ja õnnetunde, vähendab stressitaset. Stressi leevendust on meil kindlasti tänases maailmas üha rohkem vaja, et vastu astuda pähe tekkivatele tumedamatele mõtetele. See kõik kokku suudab luua veelgi parema Mina ning sillutab teed lahkusele, headusele ja tänulikkusele.

Sina ja matkamine?

Matkamine ja mina oleme sõbrad. Mulle väga meeldib looduses aega veeta, telkida, kalal käia. Ja tohutult meeldib jalutada. Kõikidel reisidel on põhirõhk jalutamisel, sest siis näed ja hingad sisse palju rohkem.

Mariann Kilg
Erakogu
Liikumise käigus endorfiini tootmine kehas toob rõõmu - ja õnnetunde, vähendab stressitaset.

Mis on Sinu lõpusoovid Euroopa Spordinädala puhul ja sügise puhul eestimaalastele?

Kindlasti tasuks panna suurt rõhku liikumisele ükskõik mis versioonis! Kui vähegi võimalik, siis mine ja naudi väljas liikumist nii palju kui võimalik ja märka meie vahelduvate aastaaegade ilu ja värve.
Kõige olulisem on valida oma tegemisteks see, mida tõeliselt naudid.

Mariann Kilg
Erakogu