Merike on aktiivne sportimisharjumuste edendaja. Ta pakub videos toetust, et suusatamise ees inimestel hirme vähendada. Videot saavad algajad õppematerjalina kasutada. Merike ise ongi vaid õues sportija: talvel suusataja, suvel uisutaja, seikleja või kõndija. Eliise on seevastu ametilt tubane laste võimlemistreener ja täiskasvanutele rühmatreener. Viimasel ajal töötab ta personaaltreenerina, eelmisel suvel tegeles pisut ka triatloniga. Suusatamine on tema jaoks siiani olnud välistatud sportlik tegevus.

Kõik võivad suusad alla panna ja jälle proovida.

Merike: "Alustasime "suusatamaõppimise"projektiga, mille suurem sõnum on, et kõik võivad suusad alla panna ja jälle proovida. Olgu siis mis iganes põhjus, miks on paus tekkinud - kas lapsepõlvest koolis trauma saadud ja asi seetõttu sinnapaika jäetud või mingil muul põhjusel endas ja oma suusatamise oskustes kahtlema hakatud. Kunagi pole hilja alustada või uuesti proovida! Eliise sai igal juhul innustuse ja esimene positiivne tagasiside - sõnum ongi motivatsioon uuesti suusatama minekuks, harjutamiseks, sammu korrigeerimiseks ning unistuseks Haanja Maratoni matkapäeval, 4. märtsil 2018 ka ühe pikema ringi läbimine vastavalt oma enesetundele.

Terviseradade kuu “Vabariigi terviseks!” toimub Sihtasutuse Eesti Terviserajad, Eesti Olümiakomitee ja Ühenduse Sport Kõigile koostöös.

Haanja Maraton ise peetakse 3. märtsil 40 km ja 20 km ringidel, matkapäev aga 4. märtsil, kus aega ei võeta ning osaleja saab 10 kuni 20 km omal valikul läbida. Lisainfo www.haanjamaraton.ee #haanjamaraton

Haanjas saab igapäevaselt suusatada 1, 2, 3, 5 ja 20 km rajal. Kunstvalgus on kella 21-ni ja sellel on 2 ja 4 km ringid #terviserajad www.terviserajad.ee

Võrumaa Spordiliidu tegevjuht Merike Õun
Erakogu